Monday, March 26, 2018

Já, Daniel Blake 2016 Online CZ Dabing

Já, Daniel Blake 2016 Online CZ Dabing

★★★★☆

Já, Daniel Blake má skóre 8,7 z 10, na základě 5858 recenzí



Sociálně apelativní a v současnosti až nepříjemně aktuální snímek vypráví příběh padesátníka Daniela Blakea z Newcastlu, který se poté, co utrpí infarkt, ocitne ve vyčerpávajícím kolotoči žádostí o podpůrné státní dávky. Zatímco se snaží prokousat nesmyslně nastaveným systémem a absurdními byrokratickými procesy, které ho nutí shánět práci v rozporu s doporučením lékaře, potkává svobodnou matku Katie a její dvě děti. Neúplná rodina má jedinou šanci, jak uniknout jednopokojáku na bezdomovecké ubytovně – přijmout byt v neznámém městě 300 mil daleko. Daniel a Katie se každý po svém snaží vypořádat s příkořími systému a přitom neztratit zbytky důstojnosti. (Film Europe)


Já, Daniel Blake 2016 Online CZ Dabing

Já, Daniel Blake

Podrobnosti


Původní název : Já, Daniel Blake
Země : Mauricius
Délka : 165 minut
Jazyk : maráthština (mr)
Žánr : thriller
Režie : Annie Courage
Scénář : Sharleez Resham

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Sher Kerim, Katisha Mana
Hudba : Dhairya Alina
Produkce : Manjot Harri
Kamera : Sumit Chianna
Kostýmy : Ranjeet Johana

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Studio 100
Premiéra : USA 20. lednu 1943
Distribuce : Gorky Film
Tržby : 43 305 685 USD
Rozpočet : 68 274 015 USD



1080p. Watch Free. Hd. Sleduj Filmy. Ke shlédnutí. Ke Stažení. Avi. Zdarma. Film online. BDrip. 4k blu ray.. Download. České. DVDrip. Ulozto. iPhone. Cz titulky. Celý Film. Český Dabing. Full Movie. 720p. Stáhnout. Český Film. MP4. Stream. Česká. Ke Shlednutí. Cz dabing. iPad. 480p