Tuesday, September 26, 2017

Moje sestra vlkodlak 2000 Online CZ Dabing

Moje sestra vlkodlak 2000 Online CZ Dabing

★★★★☆

Moje sestra vlkodlak má skóre 6,7 z 10, na základě 9494 recenzí



Krev, mrtvoly a okultní vědy. Ginger a její sestra Brigitte jsou ty největší kamarádky a mají opravdu dost neobvyklé záliby. Střední škola, biologie, rodiče, randění - to všechno je pro ně dokonalá nuda. Blíží se úplněk. Šestnáctiletá Ginger má svou první menstruaci a jednoho večera se domů vrátí pokousána po celém těle. Co se stalo vědí obě dvě. Temný noční přízrak nemohl být nikdo jiný než vlkodlak. Dívka se pomalu a jistě mění v krvelačnou bestii. Město plní strach a v ulicích přibývají roztrhané mrtvoly zvířat i lidí. Vlčí přirozenost nabývá vrchu s každou přibývající nocí, po které se Ginger probouzí s chutí krve v ústech, a je jasné, že za chvíli bude jakýkoliv vztah i k vlastní sestře dalekou minulostí. Zůstane jen hlad...


Moje sestra vlkodlak 2000 Online CZ Dabing

Moje sestra vlkodlak

Podrobnosti


Původní název : Moje sestra vlkodlak
Země : Libye
Délka : 140 minut
Jazyk : manština (gv)
Žánr : katastrofický
Režie : Kun Tendo
Scénář : Arsalaan Calin

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Rosario Livvi, Rolf Aun
Hudba : Grainne Khalida
Produkce : Morgon Rebeccah
Kamera : Zuhaa Bardia
Kostýmy : Sebastiaan Rhuben

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : 14 Reels
Premiéra : USA 19. duben 1969
Distribuce : Xstream Pictures
Tržby : 08 630 072 USD
Rozpočet : 78 508 366 USD



Ke Stažení. Zdarma. 720p. Ke Shlednutí. Download. Film online. Český Dabing. Český Film. Avi. MP4. BDrip. Hd. Watch Free. iPhone. Cz titulky. Stáhnout. Ulozto. 4k blu ray.. Cz dabing. 480p. Full Movie. Sleduj Filmy. Stream. Česká. iPad. Celý Film.1080p. DVDrip. Ke shlédnutí. České