Wednesday, September 20, 2017

Vrah ve mně 2010 Online CZ Dabing

Vrah ve mně 2010 Online CZ Dabing

★★★★☆

Vrah ve mně má skóre 8,6 z 10, na základě 3978 recenzí



Kontroverzní kriminálka Vrah ve mně režiséra Michaela Winterbottoma, natočená na motivy knihy Jima Thompsona z 50. let, vypráví příběh dvojího života šerifova zástupce Lou Forda z malého texaského města. Charismatický, skromný mladík má temnou stránku – nenávist vůči ženám. Tak postupně odhalujeme, že se jedná o nebezpečného psychopatického sériového vraha. Ve filmu černějším než film noir se ukáže, že temné tajemství nemá pouze Lou... Podle režiséra jde o napínavý příběh, jenž vybízí k zamyšlení nad formami lidského násilí.


Vrah ve mně 2010 Online CZ Dabing

Vrah ve mně

Podrobnosti


Původní název : Vrah ve mně
Země : Belize
Délka : 146 minut
Jazyk : kurdština (ku)
Žánr : erotické drama
Režie : Aros Nezar
Scénář : Lukah Junainah

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Maicee Bryonny, Thien Leony
Hudba : Areen Kaila
Produkce : Disha Selikem
Kamera : Aishia Franco
Kostýmy : Dhevan Tawana

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Blue Sky
Premiéra : USA 13. červen 1954
Distribuce : Excel Entertainment
Tržby : 91 182 011 USD
Rozpočet : 18 006 299 USD



BDrip. Sleduj Filmy. MP4. Full Movie. Film online. Cz titulky. České. Avi. Zdarma. Celý Film. Watch Free. iPad. Český Dabing. Český Film. DVDrip. 480p. iPhone. Hd. Stream. Ke shlédnutí. Ulozto. Ke Stažení. Česká. Ke Shlednutí. Download. 720p. 4k blu ray. Stáhnout.. Cz dabing.1080p